środa, 22 stycznia 2014, 08:40

TAG: 20 faktów o moim włosach

Źródło zdjęcia: www.cherry.ee 
Dzisiaj dzięki 
1. Są lekko falowane, kiedyś były bardziej. Z biegiem lat, z każdym rokiem są coraz bardziej proste.
2. Są koloru ciemny blond.
3. Po wyprostowaniu sięgają mniej więcej do pasa.
4. Nie suszę ich oraz nie prostuję od listopada ubiegłego roku.
5. Są fatalnej kondycji, no dobra... od paru tygodni są lepszej, ponieważ wkładam w nie dużo pracy.
6. Uwielbiają olejowanie oraz długie trzymanie odżywek i masek.
7. Posiadam 5 olejków.
8. Nie lubią objętości, zawsze są przyklapnięte.
9. Często mam kłopot z ich rozczesaniem.
10. Borykam się dużą ilością ich wypadania.
11. Mają tendencję do puszenia się.
12. Nigdy ich nie farbowałam, ani nie rozjaśniałam
13. Zawsze chciałam mieć proste, gładkie, lśniące włosy.
14. Chciałabym, aby sięgały do pupy - dążę do tego.
14. Jako dziecko miałam włosy koloru jasny blond.
16. Jestem włosomaniaczką od listopada 2013 roku.
17. Myję je metodą OMO.
18. Przetłuszczają się u nasady, a mają suche końce.
19. Do 14 roku życia miałam grzywkę.
20. Codziennie je myję.

Zapraszam wszystkie chętne blogowiczki do wzięcia udziału.

20 komentarzy:

  1. Moje włosy też niestety wiecznie są bez objętości:(
    Fajny TAG chyba też go zrobię:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie, daj znać jak już go opublikujesz ;-)

      Usuń
  2. Ja niestety także borykam się z nadmiernym wypadaniem włosów :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj wypadanie to chyba zmora wszystkich. Szczególnie teraz jak witamin brakuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja łykam teraz skrzyp, ale na efekty muszę poczekać ;-)

      Usuń
  4. Mi też wypadają i w dodatku są cienkie. :( Robiłam wyniki (również tarczycę) i wszystko mam w normie. No to czemu lecą? Już nie wiem, co mam z nimi robić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A może to problemy ze skalpem? Wiele zależy od tego jak często je myjesz, czy czyścisz odpowiednio często szczotki, jakich produktów używasz. Za suchy albo za tłusty skalp są także przyczyną wypadania włosów.

      Usuń
    2. A brałaś jakieś suplementy diety ? Może Mila ma racje, ja nie znam się na wypadaniu włosów, nie miałam, aż tak dużego problemu.

      Usuń
  5. Ja nigdy nie miałam obsesji na punkcie włosów.. więc chyba nie miałabym aż 20 faktów ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też. Do puki nie zobaczyłam jakie siano mam na głowie :D

      Usuń
  6. Niezmiernie mi miło, że odpowiedziałaś na mój tag :)
    W niektórych punktach Twoje włosy przypominają mi moje :D
    Pozdrawiam gorąco! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wyobrażam sobie mycia włosów co dzień. Ja na szczęście robię to raz na 2-3 dni :) super, że ich nie prostujesz, ale co do suszarki to jeśli używamy jej odpowiednio to nie zrobi nam nic złego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo, codzienne mycie to byłaby dla mnie męczarnia ;/

      Usuń
  8. Wypadanie.. kto tego nie zna :/ Chyba się skuszę na tag :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę, że troszkę nas łączy :] Jako dziecko również byłam blondynką, marzą mi się włosy do pupy, również myję je codziennie, bo przetłuszczają się u nasady, aczkolwiek na końcach są suche ;]

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi też lecą włosy strasznie :/ Wyciągam gaeściami po umyciu po prostu :/ I tak nie mam ich dużo.... Muszę kupić jakąś wcierkę bo wyłysieję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. moje włosy tez się puszą ;/
    Zapraszam do mnie :
    http://perfectladymakeup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...