piątek, 7 listopada 2014, 11:28

Haul zakupowy DM +nowości dla psów

Witam, a dzisiaj ... a dzisiaj o zakupach. Uwielbiam zakupy! A Wy? Ostatnio odwiedziłam dwa sklepy DM (sklep kosmetyczny) oraz zoologiczny. Uwielbiam dbać o siebie i o swoje psy. Ale przejdę do rzeczy, ponieważ na pewno chcecie zobaczyć zdjęcia ;-)

Zacznę od kosmetycznych nowości w mojej łazience, a mianowicie:



1. Balea - szampon Oil Repair - miałam już odżywkę, która świetnie się sprawdziła. Teraz czas na szampon ;-)
2. Garnier Fructis Oil Repair 3 - nie miałam jeszcze odżywki z Fructis, a dużo dobrego o niej czytałam.
3. Balea - anty trocken efekt - efekt nawilżonych włosów - mój nr 1!
4. Balea - mleczko do ciała
5. Balea - waciki usuwające makijaż
6. Lakiery do paznokci Manhattan - lakiery są świetnie, utrzymują się bardzo długo na paznokciach
7. Piaskowy lakier do paznocki p2 - bardzo ładnie wygląda na paznokciach, choć nie utrzymuje się tak długo jak lakiery firmy Manhattan
8. Witaminowy żel do paznokci p2
9.Tusz do rzęs Manhattan z olejkiem arganowym
10. Eyeliner Manhattan

W końcu udały mi się zakupy dla moich Pupili. Jestem bardzo z nich zadowolona.
1. Obroża LEDowa - która sprawdza się świetnie na wieczorne spacery, pies jest widoczny do 500 metrów. Jestem z nich bardzo zadowolona. Ładuję je po przez USB.
2. Przysmaki Dr. Clauder's - kaczka. Moje psy uwielbiają takie przysmaki ;-)
3. Olej z wątroby dorsza - miały wcześniej z łososia, chciałam spróbować nowego i sprawdzić jak inny się spisuje.
4. Miska w kształcie psa :-)
5. Wisiorek - adresówka. Jeden pies zgubił i musiałam kupić nową :-)
6. Opakowanie na psie woreczki - chyba każdy wie do czego służy :-)
7. Obroże ze skóry z ozdobami.
8. Inteligentna zabawka - świetna sprawa. Uczy psa cierpliwości, myślenia, spokoju.
Jeżeli chcecie wiedzieć ceny to pytajcie śmiało, ponieważ specjalnie nie wyrzucałam paragonów. 

11 komentarzy:

  1. Wow ile nowości! Ale najbardziej podobają mi się zakupy dla psiaków <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja Amber w życiu by nic nie zjadła z tej miski w kształcie psa xD Miała jedną ze zdjęciem psa na dnie, jak miała tam wodę to nie piła a jedzenie zjadała z góry tylko i potem nie chciała ruszyć, chyba bała się tego psa czy coś :D Dostały ją w spadku koty ;)
    Bardzo fajny haul, czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lakiery Manhatan są prześliczne, najbardziej podoba mi się ten pierwszy z lewej. Chyba dzisiaj lub jutro też wpadnę do DM-u po kilka drobiazgów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne nowości, ja za tydzień będę w DM i kilka rzeczy zakupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Psiaki to się mają z Tobą dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale pieski muszą być zadowolone, że ich pani tak dba o ich potrzeby :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Lakiery fantastyczne. ;] Zawsze powiększam tam swoją kolekcję o nowe odcienie. Szczególnie podoba mi się seria piaskowa z p2.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem bardzo ciekawa, jak sprawdzi się u Ciebie ta odżywka Garnier :) Słyszałam o niej wiele dobrego, sama uwielbiam Goodbye Damage i w przyszłości chcę wypróbować też Oleo Repair :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ile nowości :-) a ta miska jaka fajna :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale dobroci :) Taka "inteligentna zabawka" by się przydała dla mojego Stefka. Chociaż w jego przypadku to nie wiem, czy cokolwiek jest w stanie nauczyć go cierpliwości :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...