poniedziałek, 12 stycznia 2015, 15:23

Invisibobble oraz tańsza alternatywa

Witam Was serdecznie w Nowym Roku. Goście pojechali, w pracy się uspokoiło więc mogę znowu usiąść do bloga :-)




Wybór gumki do włosów nurtuje prawie każdą włosomaniaczkę. Która jest prawidłowa? Która nie niszczy włosów? Pamiętajmy, że wybór gumki to część pielęgnacji naszych włosów. Istnieją gumki które niszczą strukturę naszych włosów, jak i takie które tego nie robią.

Invisibobble są reklamowane jako rewolucyjne gumki, które nie ciągną włosów i nie powodują bólu skóry głowy. Czy tak jest? Za chwilę o tym napiszę!

Gumki Invisibooble (3 szt) kupiłam w Niemczech w sklepie Müller za 4.99€. Uważam, że cena jest wysoka, ale mimo to, skusiłam się. W tym samym dniu kupiłam podróby Invisibooble 10 sztuk za 2.49 €. 

Gumka Invisibooble  trzyma włosy bardzo dobrze. Zawiązuję ją zawsze 3 - 4 razy (mam rzadkie włosy), mimo to nie powoduje bólu skóry głowy. Sprawdzałam je nawet podczas biegania, świetnie się sprawdza, nie spada z włosów. 

Jest idealna do zawiązywania włosów w ślimaczka na noc, nawet gdy włosy są olejowane. Tej gumce nie jest straszny olej ze względu na strukturę. ;-) Nie nasiąknie olejem, włosy możemy spokojnie upiąć bez obawy, gumkę łatwo umyć. Wystarczy ciepła woda, mydło i dłonie ;-)

Jeżeli chodzi o podróby Invisibobble ich działanie jest identyczne jak oryginałów. Lecz... jest jeden minus i to wielki. Gumki pękają na łączeniu. Tak się stało z połową gumek po 3 miesiącach. Dlatego też nigdy więcej nie kupię podróby Invisibooble. Tylko oryginał. 

Na zdjęciu widać w jaki sposób pękają podróby Invisibooble.

A na koniec zostawiłam Wam zdjęcie do porównania jak wygląda gumka po całym dniu i taka co jeden dzień odpoczywała ;-)

Przepraszam za prześwietlone zdjęcia, nie wiem dlaczego tak się stało ;-)


8 komentarzy:

  1. jak zapuszcze włosy to się skusze

    OdpowiedzUsuń
  2. ja jakoś nie mam zaufania do tych gumek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwsze widze takie gumki :) obserwuję i zapraszam do siebie :)

    http://swiat-zapracowanej-mamy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja osobiście nie cierpię tej "gumki" zupełnie się u mnie nie sprawdziła...
    Kilka dni temu założyłam nowego bloga :) Zapraszam
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawie to wyglada!
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja sobie kupiłam te gumki są świetne, ale niestety nie sprawdzają się w ruchu ( chodzi mi o bieganie itp. czynności)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oczywiście, że przypominam sobie jak w moim domu był czas, iż wszystko to co zawierało gumę to zaczęło się psuć. Były to uszczelki, czy inne gumowe elementy. Oczywiście momentami był wzywany specjalista, jednak ja staram się naprawiać wszystko indywidualnie. Nawet jak coś w aucie się popsuje to również nie jadę od razu do specjalisty. W przypadku gumowych elementów to najlepsze wyroby są w sklepie www https://powerrubber.com/ gdzie ja zawsze takie gumowe produkty zamawiam.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...